lørdag 28. desember 2013

Julefri

Da er vi godt inn i juleferien, jeg dro til min lillesøster og hennes lille familie på lillejulaften og var der til 2. juledag. Resten av juleferien er det nok bare hjemmekos som gjelder. 

Når det gjelder strikking har det blitt masse av det i høst, men har ikke lagt ut noen bilder av de. Men skal legge ut litt nå. :)

Akkurat nå holder jeg på med et skjørt, picklesoppskrift. Ikke lenge til jeg er ferdig med det, og da skal jeg starte på votter til meg selv da Mariusvottene jeg strikket i vinter har fått hull på seg... 

Så har jeg planer om å strikke et dekken til hunden. Og så skal søsteren min og jeg ha et fellesprosjekt. Genser til onkelen vår. :) Så arbeidsledig bli jeg ikke.
Herrelue 

Enkel vest fra Pickles str ca 6mndr.

Ullbukse 2 år

Hals str 2 år

Lue herre/dame

Sitteunderlag

Sitteunderlag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar