lørdag 26. november 2011

Litt oppdatering

Som jeg skrev i forrige innlegg så hadde jeg flere prosjekt på en gang. Jeg har gått litt bort fra å strikke halser, har valgt å strikke enkle vester istedenfor. Eller skal strikke en hals ettersom at det ikke passer for en gutt å få en jentevest hehe.. Må bare si at de enkle vestene er for de jentene jeg skal gi til som er under 6 år. Skal jeg ha strikka til de få som er over 6, hadde jeg nok ikke blitt ferdig. Men er godt i gang med å få til alt før jul.

Som nettadressen sier, så er jeg en periodestrikker. Men nå har jeg hatt en lang periode med strikking, og er fremdeles ikke lei. Er det en ny trend? Håper det. Det er så mye artig å  strikke, og så mye jeg har lyst til å prøve å strikke. Men det blir etter jul. :-) Så kanskje blir det hjemmestrikkede gaver til alle neste år. Hvem vet?

Jeg er også i rute med gryteklutene, de går jo så fort å strikke, strikker en klut på noen få timer. Har en plan å gi bort slike til flere av mine slektninger. Gleder meg til å høre hva bestemor sier når hun får noen sånne. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar