fredag 30. desember 2011

Julegavene

Heisann!

Ja jeg ble ferdig med de 5 enkle vestene fra Pickles. Og de av dem som har gitt meg tilbakemelding om vestene, har vært superfornøyd. De var imponert. Men som jeg svarte så var det ikke så veldig hokuspokus å strikke de. Her er bilder av vestene, ser de skulle blitt strøket før jeg ga de bort.. Men jeg var bare så glad for å bli ferdig at når siste knapp var sydd i, så var det fotografering og innpakking som fristet.

Str 5 - 6 år

Str 2 år

Str 3 - 4 år

Str 2 år

Str 3-4 år

Klutene er et eget tema, ble ikke så mange som fikk de i år.. Det var 3 stk som fikk noen. Men det kommer jo en jul neste år også. Da har jeg en plan om at flere skal få hjemmestrikkede gaver. Så får vi se da om det blir sånn. Og nå kom jeg på at jeg ikke tok bilder av klutene.. Så jeg får strikke noen senere og ta bilder av de.

Lillejulaften fikk jeg to strikkebøker i posten. En liten julegave til meg selv :-) Strikkelyst og Lune Masker. Så kanskje det blir julegaver neste år. Har startet på grytekluter i Strikkelyst. Kommet halvveis på den første grytekluten. En lignende strikkeoppskrift som på denne linken: Gammeldags oppskrift på gryteklut. Den tar litt tid å strikke syns jeg, lurer på om jeg bruker litt for tynne pinner. Rundpinne 2,5. Kanskje jeg skulle tatt 3,5 istedet. Men tykkelsen på arbeidet er egentlig ganske bra. Bare at jeg liker at ting går litt raskt å strikke.

Nyttårsaften nærmer seg med stormskritt, skal feire den sammen med min storebror og svigerinna mi.

Godt Nyttår folkens, litt usikker på hvor mange som leser her da hehe. Har ikke sagt til noen kjente at jeg har en strikkeblogg. Tror ikke jeg skal det heller. De får heller finne det ut selv. :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar