lørdag 6. oktober 2012

Enda flere sokker..

Men lover at dette er siste sokkeinnlegg på en lang stund.. Nesten litt vemodig at jeg ikke skal strikke julegaver som skal inneholde sokker hehe. Men er ikke ferdig med julegavene enda, nå er det sitteunderlag og ølvotter som står for tur. Har startet på en ølvott og skal fortsette med sitteunderlaget som jeg har startet på, har igjen 1 og et halvt nøste før det sitteunderlaget er ferdig. Og i dag kjøpte jeg garn til 2 sitteunderlag til, så jeg er ikke helt arbeidsledig enda. :-) 

Siden sist har jeg strikket 3 par sokker, fra 24 - 28 september var jeg på kurs og fikk ikke strikket så altfor mye ble vel en halv sokk haha. Men følte jeg måtte være litt sosial også, selv om noen kommenterte at jeg greide å se på de mens jeg strikket, og at jeg strikket veldig fort hehe.
Her kommer bilder av de siste sokkene:

Disse skal bestemor få i bursdagsgave

Dette fargevalget ble jeg kjempefornøyd med, jeg har lyst å strikke et par i samme farger til meg selv også.

Siste paret jeg strikket, ble ferdig med det i gårkveld/natt.
Har masse restegarn fra sokkene og har planer om å strikke ullbukse (til meg selv) etter at julegavene er ferdige. Kan nesten ikke vente på at jeg skal bli ferdig med gavene. Klør i fingrene etter å få startet med buksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar