mandag 17. september 2012

Sokker og litt til

Heia..

Først må jeg bare fortelle at jeg ble tante for aller første gang natt til fredag (14 september). Det ble en liten prins. Så på fredagskvelden stakk jeg til byen for å få sett den lille. Å så skjønn han var. Nydelig. Var litt rart å skrive klem fra Tante på kortet, men nå må jeg bare venne meg til det. Fikk gitt bort babysettet som jeg som jeg strikket i vår ( babysett ). Og dagen etter hadde han fått prøvd jakken og lua, litt stor men det er ikke så rart ettersom at jeg strikket størrelse 2-6 måneder.

Så over til sokkene som jeg har strikket siden sist. Tror egentlig at jeg glemte å ta bilde av et par.. irriterer meg for jeg ble veldig fornøyd med de... Er i gang med enda et par. Skal strikke 4 til medregnet med de jeg strikker på nå. Så når jeg har fått ferdig sokkene, skal jeg få ferdig sitteunderlagene også. Syns egentlig jeg har god kontroll på julegavene nå, var en stund i sommer at jeg lurte på om jeg egentlig kom til å få det til. men nå ser det lysere ut. :-)

Her kommer bildene av de sokkene jeg har tatt bilde av iallefall:




Etter at julegavene er ferdig, har jeg planer om å få strikka meg en ullbukse (til meg selv), ettersom at jeg har en del restegarn etter sokkene. Så får vi se om det blir noe av. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar