fredag 21. desember 2012

Enda en julegave..

Da er jeg endelig ferdig med sokkene jeg skrev om i siste innlegg.. Gikk litt trått med de sokkene, men i går kveld mens jeg såg på "Åndenes makt", ble jeg ferdig. Strikket fort de siste omgangene pga at jeg var så redd for at det ble for lite garn... Men det ble nok garn. Så restegarnboksen ble ikke tom nå heller..
Etter hvert har jeg tenkt på å strikke et dekken til hunden min (Bichon Frisé) av restegarnet. Han fryser når gradestokken kryper ned til minus 18 -20 grader.. Det har det jo vært en del i desember. 

Nå har jeg begynt så smått å få pyntet litt til jul, skal fortsette imorgen, orker ikke mer i dag, har vært en del å gjøre på jobb de siste ukene. Jeg er sliten, så det er godt med juleferie nå. :-)

Etter jul skal jeg få strikket meg en Mariusgenser eller noe annet gammelt, norsk mønster. Er jo så mye fint. Tror dette blir siste innlegg dette året. Så jeg vil benytte anledningen til å ønske dere: 
En riktig god jul og et godt nyttår! 

Her kommer et bilde av de siste sokkene og litt intern humor, jeg kaller dette min "Swarowsky" samling (hvis noen har lest "Berlinerpoplene" av Anne B. Ragde, så samler Erlend på sånne. Min samling er ikke "Swarowsky" altså. ;) De fleste av min samling er julepynt kjøpt på Nille hehe, og ikke i nærheten av prisen på "Swarowsky". 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar