tirsdag 18. desember 2012

Ullbukseprosjekt del 2 :)

Heia,

Forrige tirsdag ble jeg ferdig med ullbuksa mi, brukte ca 2 uker på den så det var ikke så langdrygt som jeg trodde.. 

Akkurat nå strikker jeg på noen uforutsette julegaver... Pappa "hvisket" meg i øret at det var et par til som kom  til å gi meg gave... Jeg som trodde jeg var ferdig med julegavene for i år... Er godt i gang med sokker til de også. Satser på å få strikka en del i morgen, da jeg skal tilbringe noen timer på sykehuset, innimellom besøk. Har fått meldinger fra 2 stk som vil innom å hilse på, mot normalt er det ingen besøk, men plutselig skal to eller det blir 3 stk komme, koselig det da.
I romjula får jeg fri fra sykehuset da avdelinga jeg får medisinen på er stengt. Helt greit for meg. :) 

Har også strikket en Artig skrue hettelue fra Pickles, har ikke fått tatt bilde av den enda. Blir sikkert snart gjort det også, men syns bildene mine blir så mørke i disse vintertider... 

Her kommer noen bilder fra ullbuksa mi hvertfall:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar