onsdag 6. mars 2013

Nytt prosjekt


Ja da har jeg fått startet på et nytt prosjekt, en genser til meg selv. Dette blir en genser som jeg må tenke masse for å få til sånn som jeg vil.. Genseren er egentlig en kofte, men jeg vil ha den som genser. 
Så nå har jeg strikket et erme, og såvidt påbegynt det andre ermet. Så sparer jeg bolen tilslutt.. 
Og som ikke det er nok, så skal jeg ha rundfelling. Så jeg er kjempespent på om jeg vil klare det uten oppskrift. Har planer om å se etter en oppskrift med rundfelling, bare få til fellinga sånn ca. Gleder meg til å bli ferdig med den. Vet ikke hva jeg skal strikke etterpå.


Og så må jeg jo få montert knapper i det siste babysettet jeg har strikket, skrev vel litt før jul om at jeg hadde planer om å strikke babysett igjen. Ble samme settet som jeg strikket våren og høsten 2012. Denne gangen i blå og gråmelerte farger. Skal få tatt bilder når knappene er satt i. Mamma' n har termin like etter 17 mai, så jeg har jo litt tid. Men plutselig kommer Mini.


Jeg har også strikket en lue etter at jeg ble ferdig med rilleteppet. Lua har jeg ikke fått fotografert enda, har planer om å kjøpe meg et lite kamera etterhvert.

Rilleteppet har jeg fått tatt bilde av da. Det ble kjempefint om jeg skal si det selv, jeg er ikke den eneste som ble fornøyd; jeg la teppet på gulvet sånn at jeg skulle få tatt bilde av det, og da jeg skulle legge det sammen kom hunden og la seg oppå.. Planen var ikke at han skulle ha dette pleddet, så må vel strikke et pledd til lillegullet mitt også. 

Rilleteppe

Lillegullet godkjente teppet..

Første erme er i gang, det er nå ferdig. Har påbegynt erme nr 2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar