lørdag 17. mars 2012

Et lite livstegn :-)

Siden sist har jeg strikket en bobletunika fra Pickles i størrelse 3-4 år, det skal bli en bursdagsgave til fadderbarnet mitt som blir 2 år i mai. Ettersom Pickles sine strikkeoppskrifter er litt små i størrelser har jeg valgt å strikke den litt stor så hun kan bruke den litt lengre. :-) Har bestilt mere garn i hovedfargen og skal gi bort slike tunikaer til noen andre småjenter som også snart har bursdag. Bildet lyver litt, fargene er litt mer fargerike enn bildet viser.. Må vel finne meg en annen plass å ta bilder, eller ta bilder med et annet kamera enn mobilkameraet hehe.




Jeg har begynt på Stellas stripekjole også Pickles strikkeoppskrift. Ja jeg er litt fan av de, er så mye fint der, og så er strikkeoppskriftene lette å forstå. :-) Er nesten ferdig med bolen, og ble litt lei så jeg har også begynt på første erme. Begynner å se enden i kjolen nå.






Idag har jeg vært på garnbutikken og kjøpt garn og mønster til ølvott. Har begynt på den også da, og er kommet halvveis, regner med å bli ferdig i løpet av kvelden ;-) Kanskje blir det flere som får disse til julegave. Ja jeg har begynt å tenke på julegaver.

Har også planer om å strikke noen sitteunderlag som de større barna skal få til jul. Så jeg blir ikke arbeidsløs med det første.

Og så har jo noen bestilt seg skjerf, men jeg har sagt at det blir ikke ennå.. Sukk, skjerf er så kjedelig, sitter å tråler gjennom strikkeoppskrifter for å finne et inspirerende og motiverende mønster, noen som har en fin oppskrift? Skal være til mann.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar