lørdag 24. mars 2012

Ølvott

Wow! 2 innlegg på kort tid!

Skrev jo om ølvott i forrige innlegg, ble jo ferdig forrige lørdagskveld/natt og fikk tovet den på søndagsmorgenen. I kveld ble jeg ferdig med ølvott nr 2. Den skal toves imorra.

Ølvotten jeg strikket forrige uke ble strikket med 2 nøster Fritidsgarn, farge blå. Dagens vott ble strikket med 2 nøster Cortina, litt limegrønn (Cortina), og restene fra forrige ølvott, altså blå. Så er spent på hvordan den vil toves. (fortsettelse følger hehe)

Her kommer bilde av min første ølvott:
Jeg syns kanskje at det kunne ha tovet litt mer, hva syns dere? Altfor stor for meg, men jeg har en liten hånd. Så dette blir nok en julegave. Lillesøsteren min har bestilt seg en sånn, hun fikk se ølvotten da hun kom på besøk søndag. ;-)

Et lite vårbilde:

Bakken var nesten bar søndagskvelden, dette våknet jeg til på mandagsmorgenen. (Jeg som har lekt meg litt med å lage et hjerte). Nå er det bart igjen, men kan jo komme snø enno. Nå har vi hatt regn, regn og regn i mange dager.. Bare vi får sol til påske så skal jeg være fornøyd. :-)

Jeg har nå kommet et godt stykke på vei med kjolen min også, på torsdag fikk jeg strikket på ermene, så nå er det "bare" 16 cm igjen før jeg kan begynne på fellinga. Gleder meg til å bli ferdig, begynne å se enden i kjolen nå. Har et lite mål om å bli ferdig til påske. Så får vi se om jeg greier det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar