torsdag 8. november 2012

Babysett.

Da er babysettet som jeg skrev om sist uke ferdig. Brukte 8 dager på det. Storebroren min ble overrasket over at jeg fikk strikka det ferdig så fort. Så skal få levert settet på søndag. Men det går jo så fort å strikke når man bestemmer seg for det, var en stund på lørdag at jeg egentlig var lei hele jakka. Men så tenkte jeg på junior og fikk ny motivasjon. Han skal jo ikke fryse.

Så nå når babysettet er ferdig, kan jeg fortsette med sokkene jeg strikket på da broren min sendte melding. 


Legger ved bilder av settet, litt misvisende farger. Hovedfargen er brun, og den andre fargen er gul,brun og gråmelert. Legger ved et bilde av den tovede jakken også ;)
Babysettet.
Jakken som ble vasket litt for hardt.. Ser så vidt sokkene jeg strikker på også, de er lilla og gråstripete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar