fredag 30. november 2012

Prosjekt ullbukse

Har startet på "prosjekt ullbukse" til meg selv :) Har kommet godt i gang med den, ikke lenge til jeg kan dele til bena. :-) Ingen oppskrift, bare tatt litt fra her og der. :-) Blir en masse striper fra forskjellige farger, så spennende å se hvordan den ender opp til slutt..

Har også startet på sparkebukse fra nøstebarn. Har begynt å strikke rundt, men har lagt den litt på pause, var så ekkelt garn å strikke av. 2 tråds merinoull fra nøstebarn. Veldig tynt syns jeg. 

Og så planlegger jeg noe annet babystrikk også, men vet ikke kjønn så da må jeg bare prøve å finne noe nøytralt strikk. Selv om min sjette sans aner litt hva det blir hehe. (ikke jeg som venter)


Legger ved et bilde fra ullbukseprosjektet. Det nederste bildet viser best fargene på starten av buksa :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar