mandag 19. november 2012

Sokker..

Jeg skrev jo for litt siden at det ikke kom til å være om sokker på en stund, så lenge klarte jeg å holde meg unna sokkestrikking... Fant ut at de gavene som gjenstod, måtte bli sokker det også. 

Så den siste uken har jeg fått unna 3 par. Det ble 2 par Marius-sokker og et stripete sokker. Det ene Mariusparet glemte jeg å ta bilde av før jeg pakket det inn.. Irriterer meg.. Men ska få tatt bilde når personen pakker opp. :)

Nå mangler jeg bare å strikke en julegave til før det blir egostrikk etterpå. Ja da skal jeg begynne på ullbuksa mi. Klør aldeles i fingrene for å få begynt. Men har sagt til meg selv at jeg ikke får starte før julegavene er ferdig. 

Her kommer bilde av de sokkene jeg har tatt bilder av:

Herresokker, strømpegarn fra Nille
Mariussokker damestr. Strikket i Smart


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar