tirsdag 17. juli 2012

Mariusvotter

Idag fikk jeg ferdig Mariusvottene som jeg startet på, på søndagskvelden. Høyrevotten ble jeg ferdig med igår og venstrevotten ble ferdig for noen timer siden :-) Gikk jo fort å strikke den, min første mønstervott. Og jeg strikket med magic loop.

Fargene lyver litt, men dere får en liten pekepinn på hvordan de ser ut.


Mønsteret fant jeg hos Kosekroken. Syns de ble litt smale, men i bredden passet de meg bra, men de var litt lang. Bra de ikke er til meg da hehe. Julegave dette. Da er jeg nesten ferdig med 6 gaver, har enno ikke fått sydd i knapper i Oslo-anorakken.. Heller ikke valgt hvilke jeg skal ha. Hvis du vil hjelpe med å velge så kan du trykke her

Har pakket inn 4 julegaver, det var sitteunderlag, som jeg glemte å ta bilde av.. Men skal strikke noen flere så bilder skal det bli etterhvert.

Da jeg var ute å gikk med hunden min i dag fikk jeg se disse nydelige blomstene. I min yndlingsfarge.

Fargene lyver litt her også, er mer lilla enn blå..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar