tirsdag 31. juli 2012

Enda mer sokker

Da er jeg ferdig med enda et par sokker, eller 2 par sokker er det forresten hehe. De minste er så små at jeg glemmer at det er et par sokker.

Det ene paret er herrestr og det andre er i str 2 år (men som jeg syns virker som mindre enn 2 år..)

Herresokker, strikket med Labbetuss (raggarn fra Europris), 124 g garn brukte jeg på disse.


Barnesokker strikket i Viking sportsragg, 32 g garn brukte jeg på disse.


I morgen etter at jeg har tilbringt noen timer på sykehuset, skal jeg på strikkekafé. Satser på at jeg får starta tidlig på sykehuset, så jeg får litt tid hjemme før jeg må kjøre til strikkekaféen.

Fra 6 august tror jeg (eller vet jeg) at det ikke blir så mye strikking på meg ettersom at jeg skal på sommerleir! Gleder meg stort til dette, hadde ikke trua på at jeg skulle få komme på leir i år å, ettersom at jeg var der i 2010 og 2011.  Men fant ut at jeg skulle søke likevel, og i mars dumpa det et stort brev ned i postkassen, og jeg skjønte med en gang at jeg hadde fått JA i år også! Yes! Og nå nærmer det seg fort til at jeg skal dra, bare 6 dager igjen. Har planer om å ta med litt strikking, men tviler på at det blir tid til å strikke så mye. Men i tilfelle jeg får litt tid så er det jo greit å ha med litt. Planer om å ha med litt sokkestrikk.

Så når jeg kommer hjem igjen, er det jobben som kaller igjen, skal bli godt å få starta å jobbe igjen også..

Holder på å strikker meg en poseholder til å ha plastikkposer i, så lei av den store plastposen jeg har med plastposer i, kanskje det blir bedre hvis jeg får strikket meg en poseholder :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar