lørdag 7. juli 2012

Oslo - anorakk og Nederlandstur

Da har jeg kommet heim fra Noordwijkerhout, Nederland. Vel jeg har jo vært hjemme siden mandagsmorgen.. Hadde nok ikke dratt til Nederland om det ikke var for at jeg skulle på en konferanse der nede. Men fint var det der da, men veldig flatt. Jeg visste ikke stort om Nederland før jeg dro, så landskapet minnet meg litt om Danmark (har bare vært på flyplassen i Danmark da, så kan liksom ikke skryte av å ha vært der heller). Dette var min første utlandstur, har vært i Sverige da, men det regner jeg ikke akkurat som det store utland hehe. 
Under viser et bilde jeg tok da vi gikk for å ta ut litt penger i minibank, terminalene tok jo ikke VISAkortene våre... Kortene våre var for nye for terminalene..



Vi var heldige med været da, torsdag var det 29 varmegrader og overskya.. Tungt å være til da kan man si.. Vi trodde virkelig at det kom til å begynne å regne men det gjorde det ikke før natt til lørdag. Og det gjorde ikke noe kan man trygt si..


Konferansen var en opplevelse jeg ikke angrer på at jeg tok. Dette var også min første konferanse av denne dimensjonen, vi var over 750 deltakere der. Om to år blir denne type konferanse arrangert i Brasil, tviler på at jeg kommer til å melde meg på der. Men det hadde vært en opplevelse.
Over viser bilde av mottoet til sykdommen min:

Så tilbake til grunnen til at jeg skulle skrive her idag: Osloanorakken. Jeg skrev om den i siste innlegg, om at jeg ikke var sikker på hvilke knapper jeg skulle velge, har ikke fått valgt enno heller. Så i håp om at noen som leser her kan hjelpe meg på veien, så velger jeg å legge den ut med knappene. Litt dårlige bilder, tatt med mobilen. Nå har jeg begynt å tenke på at kanskje knappene blir litt for store og/eller tunge.. Hva tror dere? (Ja jeg ser at jeg har glemt å feste en tråd hehe, og at hunden har lurt seg med igjen...) Hvis det er litt uklart hva som står på knappen med skrift på: "til meg fra tante".






Det skal være 3 knapper på knappestolen. På forhånd takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar